4/2.09 - dagen!

Jahopp.. Ännu en dag har gått. Kom nyligen hem ifrån vattengympan. Var där med mamma och Bea.
Innan vattengympan bubblade vi, träffade då min gamla lärare från Bergska (gymnasiet) så vi satt och pratade lite.
Sen under vattengympan va de som vanligt, retades lite med bea bara då ja skvätte vatten på henne ;P haha..
Efter vattengympan gick vi in i varmvattensbassängen och värmde oss lite. Trodde vi skulle slappa lite, men ja började leka istället. har inte sett min mamma skratta så mycket som hon gjorde idag på länge. Va himla roligt att se. Hon tycker jag såg ut som ett bii med vingar. Men råkade juh göra bort mig lite när ja tog bort det som såg ut som vingar och sa att det var fjädrar, mamma asgarvade ännu mer och sa att hon aldrig sett ett bii med fjädrar. haha. Inte så roligt när man läser här kanske, men där va de roligt som faan!

Aja, dagen som helhet har varit bra, var i skolan mellan 10-12. Helt underbart, förutom föreläsningen. haha.. den va ganska intressant efter ett tag, men va så seg och trött att ja höll på att somna innan pausen. Sen fick jag höra att det var flera som sov. haha. illa.. ja klarade mig iallafall =) På bussen hem satt jag och Nathali och pratade massor. Himla trevligt =) MÅSTE BARA SKRIVA: När Nathali skulle köpa korv på pressbyrån i stan vid stationen förra veckan så sa hon en fransk hotdog, då frågade hoin i kassan vad hon skulle ha till, så svarade nathali ketchup och stark senap, Ingenting mer? frågade hon i kassen, då tog nathali det som typ läsk eller så så hon sa nej. Vad fick hon tillbaka då? Joo ett BRÖD med ketchup och stark senap.. Ingen korv?  hhahahahaha.. Sen idag när jag skulle köpa en korv, då sa ja bara för att få en kokt korv i bagett, så frågade hon vilken dressing så ja sa vitlök, . Ketchup och senap? frågade hon. Jag bara Nej tack. Och vad gör hon? Hon tar i ketchup och senap med =O Aldrig mer korv på pressbyrån. haha. Vågade inte säga till heller så gick därifrån och fick äta ändå. haha.. Illa faan =P
Vad har jag gjort mer idag, tagit det lugnt, ringt min praktikplats.. Ska dit på måndag kl 7.30 och börja min vecka =D ska bli himla kul att komma tillbaka efter så pass lång tid, synd att det bara är en vecka =/ Men sång man får ta. Blir bättre sen när vi börjar tvåan, mer praktik då =D =D

Nae nu ska ja och sätta mig vid min dator igen, har skickat över massa blder från rs tävlingen i norrköping då jag delade bil med Tenselius. Han ville ha bilderna och även lägga in lite på hans hemsida:  http://www.gripenor-racing.se/webb/ 
Kolla gärna den! =)

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0