8/2-09 - God natt!

Måste börja detta inlägg med att det jag längtat till, som ja skrivit om inte blir av. Blev inte som det var tänk.
Aja, va på fest idag hos Sofie. var trevligt! Kom lite roligt folk och de va skoj =) Nu är jag hemma, kl är 03.45, jag känner mig lite hängig, är väl för att ja lyssnar på depp musik typ. haha. Men men. Ska stänga ner och sova nu.. försöka iallafall, hehe.. Jag är inte osams med någon länge, hur skönt som helst. Allting löste sig under fredagen, helt underbart verkligen! Nae fan! Kanske skriver senare idag efter ja sovit ett antal timmar känner jag.

Vill bara att du ska veta att jag alltid kommer finnas vid din sida och stötta dig så gott jag kan, du kommer alltid vara en förbannat bra vän, en av de bästa jag har! <3

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0