9/2.09 - blää!

Jahopp.. Gick och la mig direkt efter jag fåt tag i min praktikplats. MIn vägledare hade inte börjat men hon jag pratatde med skulle framföra att ja var sjuk. Ska ringa henne senare ikväll och prata med henne och så! Så somnade vid halv 7- 7 kanske. vaknade av att mamma kom en en sväng vid 10 i 9, somnade direkt, hon kom in igen 5 i 9 och jag hade missat 2 sms och ett telefonsamtal =S illa som faan! Men hon gick till jobbet och jag somnade lika fort igen! Vaknade vid 14 igen av att hja va tvungen att spy =( Usch..
Nu är kl kvart i 3 och käkade nyss en rostad macka med bara en skinkbit på för att magen är helt tom, men nu mår ja mer illa än tidigare.. blä blä blä på det här!! Jag vill ha min praktik.. missar juh som faan. Men som tur är har vi lite halvslappa dagar sen efter så jag kan ta igen praktiken! Annars skulle de vara panik! Nae nu ska jag lägga mig i soffan en sväng. Kolla en film eller nått! Märker väl om ja somnar igen, fattar inte att ja kan sova så mkt när jag är sjuk. Sov nästan hela natten, och sen nästan hela vägen fram till 14 =S Aja! nu blirre nån bra film.

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0