9/2.09 - just min jävla lycka!

Jahopp, troligtvis magsjuka då! Fy faan va trött jag blir. Kände lig lite halvträlig igår, men tänkte väl inte så mycket på det. Men så vaknade jag nu på morgonen vid 5 och mådde illa. Tänkte va faaaaaan.. Så gick upp för att de kändes som ja skulle spy, vilket jag gjorde. Efter ett tag gick jag in till mamma för att säga att ja inte kan gå på praktiken och då hade hon vaknat av att ja låg och spydde! Mår inte alls vidare bra! Jag som hade sett fram emot praktiken coh fixat massor! Sen skulle ja och hälsa på Robin idag med. Men Nae! De blev inget! Ingen idé att lägga sig förens ja pratat med mig vägledare på praktiken, hon öppnar idag som tur är så kan ringa vid 06.15. Mamma kan heller inte somna om så vi ska lägga och oss kolla på en film så länge! Hoppas jag inte får springa så mycket, jag hatar verkligen att spy.

Aja, faan! Ska väl sätte mig i fotöljen och kolla film! Puss

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0