15/2.09 - Söndag!

Trött man är idag då. Viktor skulle skjutsa på lite folk igår vid halv 2 typ för de ringde. Låg i soffan och kollade på film medans Sara och Danne sov. Hör att han åker iväg sennågon minut efter hör man bilen komma tillbaka, tänkte va faan, så gick ut på balkongen och kollade va de va. Då hade han punka på väster framdäck, han lånade min telefon och ringde dom han skulle skjutsa sen kom han in igen, letade efter nått för att fixa bilen, eftersom han skulle skjutsa hem mig sen. Men så fick ja ett mess av mamma så ringde henne eftersom du hon var vaken. Då sa ja att jag sov kvar på soffan istället så han slapp fixa de mitt i natten så grannarna skulle vakna..
De tog tid innan jag/vi somnade, var lite elak haha, han fick sova på den korta sidan på soffan, (han är längre än mig, mohahaha) ;P Aja.. men så kan det vara! =) somnade vid halv 4 kanske, vaknade titt som tätt hela natten men vaknade faktiskt inte när Sara körde Danne till jobbet vid 7 nånting. konstigt nog för den bilen är inte tyst om man säger så =P. Sen vaknade jag av Viktors armbåge i huvudet. hahaha.. finns juh skönare sätt att vakna på ;P men somnade om igen. haha.

Nae nu ska jag faan byta om lite, ska käka världens godaste mat om en stund. SVårt att förklara men mammas hemmagjorda potatisgratäng och kött med mosarellaost och soltorkade tomater i. hehe =P mums mums =) Puss

Mathilda


Nisse sötnos ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0