3/2.09 - tankar flyger omkring,

Vill inte att det ska vara såhär =/ . jag försökte..
vet inte ens va ja ska skriva mer än att jag hoppas du tror på mig.
Tankarna i mitt huvud bara flyger omkrig! Kan knappt konsentrera mig på att läsa =/.
Men har läst ut ens boken nu. Grymt skönt! Va på vattengympa igår, skönt. Imorrn ska ja dit igen,ska även simma av mig då hade ja tänkt.
Idag har min dag gått åt till att läsa, läsa och läsa! Hann som sagt läsa ut en bok, eller var på sidan 30, men ändå.jävligt bra för min del.. brukar inte kunna läsa så mkt.
Nu är kl snart 20. 00 och kvällen kommer nog gå åt till att ta de lite lugnt.. sitta på msn, lyssna på musik och så.
Ska sova tidigt idag. har blivit sena nätter de senaste dagarna.
Men imorrn ska ja med bussen som går kl 9 så ska upp kl 8.
 
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0