12/1. 09 - Panik morgon!

Idag kom mamma in och väckte mig för hon skulle äsga en sak innan hon gick till jobbet. kl var då typ 8 eller nått 9 kanske.. kollade inte på klockan. Somnade om innan jag visste ordet av det och sen vaknade jag och det var kolsvart i rummet och skulle kolla på kl. då hade mobilen dött! Satte den i laddaren och så satte jag på den. Kl vad juh för faan 12.54 =O HALLÅÅ.. hela dagen förstörd fan =/
Ska hinna pluggar massor idag, ska hinna baka åt mamma som hon ska ha med till jobbet imorrn, sen ska ja på vattengympa kl 18.30 och sen käka och sen plugga igen =O  Fick lite panik när jag vaknade. Trodde hon var typ 10-11 kanske. Men Nae !! Faan! Har skrivit lite mer på estetiska läroprocesser nu, var klar, men gick igenom boken Nathali ska komma och hämta idag så hittade jag lite till. Ska strax in i rummet och läsa boken. Läste lite lite igår kväll / inatt innan jag somnade så är väl på sidan 134 eller nått nu! SKA bli klar
 med den idag hade jag tänkt, men vet i faan om jag hinner det nu =/ annars får jag sitta imorrn förmiddag. Ska sätta kl på 9-10 imorrn faan! Skandal! Aja, ska strax käka lite sen blirre att köra igång =P

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0