15/1.09 - min otur har nog vänt! =) LYCKA!

Min otur har nog faan vänta =) Allt känna bra nu! Skickade in mina två sista arbeten nu för en liten stund sen och strax jag ska kolla på film! Känns så himla skönt att jag är klar i god tid nu så det inte blev som med miniuppsatsen! haha.

Aja, orkade inte riktigt gå upp kl 7 som jag skrev igår. Mamma kom in innan hon åkte till jobbet kl 7 och sa att hon hade bokat oss redan men att jag skulle gå upp ändå. vilket jag skulle!! Lovade mig sjäv med igår, men höll det inte. Gick upp kl 8 istället! haha. men jaa. det varj uh inte så farligt =) Fast låg HALVvaken när mellan 7 och 8. Jag vågade inte somna för då skulle jag inte vakna förens 12 säkert! . =P
Dagen idag kommer se ut som följande: Ta det lugng, Ta de lugnt oh Ta det lugnt =)
Är lite sugen på att åka upp och simma, men då blirre simma igår, idag, imorrn och på lördag =/ så blir nog inget idag!
Ska knata ner till banken sen med, vet i faan när det stänger! Annars får jag ta det imorrn!
Någon som har nått bra filmtips? Kommentera gärna det då =)

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0