14/1.09 - YesBox!

Vattengympan idga var helt underbar, bara koppla bort allt som gått emot mig de senaste dagarna och bara tänka på annat =) Min tur ska faan vända nu. Ska till banken imorrn och fixa nytt bankkort =)   ..
Nu har jag suttit och skrivit lite på mina två sista arbeten i denna kurs = ) känns skönt att komma igång !!
Ska sova nu. Eller försöka iallafall, kunde juh inte somna inatt som jag ville så får hoppas att jag somnar tidigt ikväll eftersom jag ska upp kl 7 imorrn och boka vattengympa tills på måndag =) =) .. Sen ska jag inte gå och lägga mig igen utan ska plugga!! Sen banken!! Sen plugga!! hahaha.. det kommer nog gå bra!
NattNatt!

Mathilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0