2/1.08 - Mina inköp =)

Idag gjorde jag lite fynd =) Köpte mitt efterlängtade bissmarksarmband eller hur de nu stavas. Köpte även ett nytt halsband, ett linne, en maskara, två ramar och 4 örngott.. kan ha missat nått, men jaa.. överlag var de det jag köpte  =) .
Har haft en trevlig dag, kollade runt mycket med Frida när vi var på Ikea, faan va de finns fina saker .. man blir sugen på att flytta hemifrån, men det blir jag alltid när jag är på Ikea, finns så mycket man vill dekorera lägenheten med.. Men flytt blir det inte än. =) vet i faan hur kvällen ser ut.. men det blir väl en lugn kväll.. aja.. nu ska ja kolla runt lite på internet en sväng, sen får ja se vad som händer.. 
Puss
re
Jag och Wipps på Nyår =)
(Wipps är Fridas kisse)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0