24/1.09 - FY FAAN VILKEN JÄÄVLA LYCKA!!

Jag är så JÄVLA GLAD!! Klarade andra salstentan som jag hade nu den 7de januari i kursen kultur och kommunikation. Fy faan vilken lättnad =) Är helt klar med den kursen nu ... YEEEEES!!!!! Jag sitter här och är helt överglad ! Vet inte vad jag ska göra. hahaha =D Skulle och hämta sallad åt Johan, mammas kusin.. så träffade jag Johanna som går i klassen och pratade lite med henne om skolan! Så sa hon att hon hade klarat tentan, och jag visste inte att resultatet hade kommit än, så jag nästan sprang hem och in direkt till datorn och ingen fattade någonting så kollade jag och jag bara skrek rakt ut att jag klarat den =D Ahh fy faan!!! Så underbart!!

Kvällen igår var helt underbar! Tilllbringade den med Bästa vän, Micke och Jossa först.. vi spelade sanning eller konsekvens! Sen helt plötsligt när vi spelade och Micke fick konsikvens och skulle dansa sexigt så kom det in 4 personer till och då blev han lite feg, men fick hjälpa honom lite., haha =D Men det var en lyckad kväll!! =)
Nae fy faan! Nu ska pappa få datorn. Han skulle precis ta den när jag kom hem springandes mot datan direkt och sa att han inte fick sätta sig!! Haha, stackare =)

Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0