28/1.09 - Sikken morgon!

Idag blir det att skriva samma sak här som på bdb, blev så mycket att skriva så orkar inte skriva om det igen ^^,

Sikken jäkla morgon då! =O
Klockan ringde inte, så mamma väckte mig vid först halv 6, men de minns jag inte sen kom hon in 05.50 och väckte mig igen! Flög upp, tog på mig kläder och sprang runt. Gjorde en macka, hjälpte mamma med hennes hår i typ två minuter. Pratade med mamma och pappa innan de åkte. Skulle precis käka min macka, då jag kom på att ja skulle ta fram mitt headsett! Tror du ja hitta det ? NAE!! Sprang runt som faan, ringde mamma, det var upptaget, ringde igen, det var upptaget. Till sist svarade hon och hon visste inte vart den var och hon hade sitt med sig.. Så sprang in i rummet och letade efter orginal headsettet och fick ta det. Hatar de, för det är stora snäckor till öronen. Blää! Fick äta mackan på väg till bussen, lite pinsamt. Tur att ingen såg mig iallafall! Kom nån minut innan bussen kom, Vadå tur =S

När vi väl va i skolan fick det hur bra som helst! Slutade tidigare än vad jag trodde, VFU- introt gick fort och skippade den sista föreläsningen! Kände att det var bättre att åka hem och plugga! Föreläsningen handlar ändå om det vi ska läsa så det! =)
Det hände nått hemskt på bussen hem idag, en tand med rullator ramlade i gången när bussen åkte iväg :/ stackare, men det kom en trevlig kille och hjälpte henne. Tyckte så synd om henne, men som tur var gick det bra med henne!

Nu när jag kom hem såg jag att jag fått tillbaka min miniuppsats plus respons. Bara bra ord! Helt underbart. Hon tyckte bland annat att den var mycket givande och att jag hade väldigt bra litteratur och teorianknytningar =D Wiie.. Glad!! Trodde inte det skulle vara så bra som det verkar vara =D haha.. nice!

Aja. blev mycket skriva =) ska ta det lite lugnt nu en stund sen blir det plugga! Mamma och pappa ska till Linköping idag med så är ensam hemma =). Blir nog en film framför datan sen med =) . MYSPYS!

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0