6/1.09 - sjuk och huvudvärk..

Jag har faan inte mått så här dåligt på bra jävla länge :(    Nu skiter jag faan i det här! Ska fan lägga mig nu..
hoppas jag klarar tentan imorrn iallafall.. har försökt plugga så mycket kan har klarat av .. Jag vet att jag var lite sent ute att börja plugga, men kär mig bättre om jag läser intensivt dagarna innan.. Inte faan tänkte jag på att jag skulle bli så här sjuk =/   Vet juh lite vad som kommer komma på tentan så hoppas det går bra iallafall..
Fick en febertopp mitt i allt förut idag med.. Låg i sängen och pluggade, hostade, hade världens huvudvärk pga allt hostande och sen började ja kallsvettas och blev as varm! Nått jag hoppas så grymt mycket just nu är att jag får sova inatt.. De senaste nätterna har jag inte somnat före kl 3, och imorrn ska jag gå upp klockan 05.30..
Så hoppas hoppas hoppas jag får soooova.. Ska ta 2 huvudvärkstabletter och hostmedicin nu så hoppas jag det blir lite bättre. annars får jag väl sova sittandes! =S blää..

Aja.. nae nu blir det att försöka sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0