8/1.09 - saknar bästa vän och folkrace !

Jag har världens bästa vän, Frida Andersson ! Hon har gjort om min blogg så den blev så här fin ^^ DU ÄR BÄST!
Det är 5 dagar sen jag träffade Frida och det är jobbigt. Saknar dig så grymt mycket gumman, <3

Är fortfarande sjuk, vilket suger stenhårt.. Jag vill bara bli frisk nån gång så jag slipper den här jävla hostan!
Kunde inte somna ordentligt igår heller, men somnade innan 01.30 =D rekord =P haha.
Aja.. gjorde on en bild förut =) Saknar verkligen att köra folkrace. kanske inte att man går upp kl 5 och åker halv 6, men att bara åka iväg, sen stå på startplattan och bara gasa iväg när lampan blir grön =) ME LOVE !!
. Blir kanske en tävling redan den 8 mars =D Här i Finspång.. Fatta vilken känsla det kommer bli.. kommer vara piss nervös vilket jag alltid är, men eftersom jag inte kört på hur länge som helt så kommer det vara ännu värre.haha.. Aja..
Tar det när det kommer, om det nu blir att jag åker den tävlingen, vem vet vem vet =P



Nae faan nu ska jag göra mat, stekt potatis och kotletter och sallas =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0