14/7.09 - Tisdag!...

Blev inget garage ikväll.. Va nyss hos Hollo och käkade mat, hur gott som helst =D TAACK!! Sen spelade vi lite Wii och kollasde lite på tv och så ^^, Mysigt värre! När som helst ska vi in till stan en sväng och käka på MC donken, inte för att jag är så jätte hungrig men vi ska fixa så vi får 3 lila glas ^^, har nu svarta, blåa och rosa. Vi samlar så vi kan ha det till baren, till dom som vill ha alkoholfritt! (bäst att skriva de för min bror kommenterade de direkt nu när jag skrev det) Blir fint! När vi kommer hem blir det att duscha, lägga sig, läsa lite om de blir nått, blev inget igår för jag pratade i telefonen i 2 timmar och 25 minuter med N. Så blev ingen bok, men telefon istället. hehe.. Va trevligt =) Får se om det blir bok eller telefon ikväll. hehe.. Han skulle ringa ikväll med, men får väl se hur länge det blir! Ska försöka läsa lite med! =) Är fast i boken =D vill bara läsa och läsa när jag väl börjat.. hmm =P Aja. Nog med tjatrandet! Nu ska vi dra ^^.
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0