20/7. o9 - Måndag!..

Hallåå =)
Kom nyss hem, följde med Jessi till Netto, hon skulle handla lite och frågade om jag ville hänga på. Det var skönt att komma ut lite faktikst. Men nu är jag helt slut. Märks att jag inte är frisk, vill inte vara sjuk asså. Har juh en del planerat i veckan =/ men men. Inget man kan rå för tyvärr.. Maria gav mig någon dunderkur som hon dricker när hon har ont i halsen, då är det kokat vatten, pressar vitlök och lägger i en mugg, heller sedan i honung och sedan citron och sen heller på vattnet. Var ganska okej, men fasan man luktar vitlök som fan nu efteråt. Men men. funkar det så är det värt att lukta lite vitlök faktiskt.. N ringde mig förut när jag låg och läste så kom inte så jätte långt i boken nu heller, hmm.. ska fortsätta senare sen! Funderar på en film ikväll med, blev juh ingen igår. Men ikväll ska jag fan se en. Kanske blir att lägga sig i soffan och kolla nått med mamma och pappa om de är intresserade, annars kollar jag själv. hehe. Just nu är det nått som verkar helt okej på tvn. så blir nog att kolla på det tills mamma och pappa kommer hem igen, de är uppe på Medley och tränar =) skulle me med om jag inte var sjuk. hmm.. Aja. Nu ska jag kolla på tv. Skriver mer senare!  =)
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0