20/7. o9 - Måndag!

God Morgon Bloggläsare!
Igår när jag skulle gå och lägga mig hade ja så jäkla ont i halsen att jag inte kunde somna, så la mig i sängen och läste lite. Läste två kapitel ur boken En blomma i Afrikas öken och jag måste säga, en av de bästa böckerna jag läst. Måste bli klar med den snart känner jag ^^. Men kommer ofta i säng ganska sent och när man lägger sig och ska läsa så blir man trött =P. Ett himla dilemma de där. haha.. Aja, vaknade vid 10 helt av mig själv faktiskt, sen kom mamma in vid kvart över kanske och vi satt och pratade. Sen kom även Jessi in en stund. Hon och Maria har varit på travet nu i veckan så de sover här tills idag. Så nu tänkte jag ta och rosta en macka eller kanske ta och göra en toast med vitlök kanske. =P Är juh bra för halsen iallafall . Och sen blir det en dusch! en LÅNG dusch =) Eller ska hänga upp en maskin tvätt innan med och slänga i folkraceoverallerna och medans de är i maskin ska jag duscha =) hehe. Nee nu blir det frukost.
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0