20/7.o9 - Måndag!....

Hallå igen alla bloggare!
Fasen vad jag skriver idag känner jag, =P hehe. men så kan det gå ibland.. Snackade med mamma och pappa förut, så imorgon ska vi till stan och lämna in min mobil på ONOFF. Jag är lite trött på att prata med högtalaren på eller att alltid springa för att hämta headsettet för att kunna prata med någon. Så hoppas de kan fixa det så jag får en telefon som fungerar. SÖtnosan Alexandra kommer ringa mig snart, hon är på jobbet och har tråkigt. Hon jobbar natt och har inte så mycket att göra för tillfället =) Sen senare så hoppas ja på den där filmen jag och mamma pratade om att se på, vet dock inte vilken det blir än, men blir att bädda ner sig i soffan med kuddar och täcke och bara ligga och kolla. Somnar jag så somnar ja, men om ja känner min mamma rätt kommer hon somna ganska snabbt. haha. Men då får jag väcka henne ;P mohahaha.. Ne fy vad elak jag är nu. haha. men så kan de gå ^^. Nu ringde Alexnadra så ska prata med henne och sen se film, skriver ett godnatt inlägg sen ^^.
See you later!


. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0