21/7. o9 - Tisdag!..

Heej igen bloggläsare!
Jag kom på att jag hade Marias (hon som jag jobbade för idag) så jag messade henne och frågade hur det var med henne och så och om hon visste om hon skulle jobba imorgon, men hon var fortfarande kraslig så hon skulle vara hemma imorgon med, så ska jobba imorgon med. Så börjar 06.45 och slutar 15.36 om det inte blir övertid eller så vill säga. Det är ingenting man vet förens tiden rinner iväg. haha. Mamma ligger här och snarkar bredvid mig och pappa, vi kollar just nu på en deckare som gåt på ettan,. men jag ska nog pysa in i sängen och messa till N att han kan ringa =) Han har väntat på det sen jag var hos Frida, men har haft fullt upp typ. Så nu ska jag fylla min vattenplaska, ta en värktablett (för nu ikväll har ja sjukt ont i halsen, kan knappt svälja =/ ) och lägga mig i sängen och prata med mys och sen sova, upp tidigt imorgon och jobba. =) 
Filmen var hur bra som helst. Älskar juh Wallander, men det är sjukt tomt utan Ola Rapase i filmerna. Han var en stor del till att jag älskar Wallander, inte lika bra utan honom, men absolut sevärt ändå! Filmen slutade lite elakt tycker jag, ville veta vad som hände efteråt liksom =P men men, sånt man får fundera ut själv tydligen ^^.
God natt och sov så gott så hörs vi i morgon efter jobbet!

Ola Rapase! (bild lånad av goggle)

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: S.J

Jo, Ola Rapace är en stor favorit hos mig också :) Så synd att han inte är med och spelar längre!

2009-07-22 @ 09:09:24
URL: http://gloriantur.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vem är N då ? ;D

2009-07-22 @ 16:28:20
URL: http://sannabrangenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0