27/7. o9 - Måndag!...

Hallå igen!
haha. blev ett inlägg typ direkt efter förra, Jag ringde Frida, men de va nästan klara så skulle gå till Frida sen när de kom hem istället =) så blev inte att dra till Fridas mamma!

Kollar på trean just för tillfället, det är Tyra show. Asså det är en kvinna som är 45 år och även är en "sugermama" som söker en "boytoy". Kvinnan har barn som är 26, 25 och 20 år gammla, och hennes yngsta pojkvän var 25. asså okej om man gillar yngre killar, men han är yngre är hennes egna son =O Jag tycker det är lite väl? Men det kanske bara är jag, men ändå! Aja.

Nu ska jag kolla lite på tv och kolla runt lite på olika bloggar, mina dagliga som jag alltid kollar =)
See you later!

Måste bara tillägga, den här blomman fick jag av Micke.O en gång när vi träffade honom på centrum efter krogen. Jag tror inte ens att han minns att vi sågs den kvällen. haha. Men både jag och Sofie fick varsin blomma när vi stod och väntade på att Pär skulle hämta oss =)

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0