28/7. o9 - Måndag!.....

Nu blir det film med mamma och pappa som jag väntat på ett tag nu. mohaha. Det blir som jag skrev i ett tidigare inlägg Wallander - Kuriren! Hoppas den är nått o ha. hehe. Men nu blev det plöstligen lite uppskjutet, mamma ska hoppa in i duschen, hon såg precis att hon hade en fästing på sig, ursh. Hon och pappa hr varit ute i skolan nu ikväll och letat svamp, men dock inte hittat så mycket. Men de ska ut igen imorgon! Men strax blir det film och efter den ska jag och Frida ut och gå en promenad tillsammans med sötnosen Diezel, <3

JUST DET! Har en datamus nu till min bärbara, den är Rosa, as sööt. hehe. Sen har vi köpt en ny tv till vardagsrummet. Bilder kommer senare sen! =)
See you later!


. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Suz

Jag gillade inte riktigt kuriren, gjorde du?

Skönt med hundpromenader :-D



2009-07-28 @ 22:22:59
URL: http://susenknopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0