28/7. o9 - Onsdag!...

Hallå bloggen!
Blev inte att duscha nu, tar de efter maten sen istället. Va ut med hunden förut, så passade på att ringa Frida när jag avr utanför henne, hon svarade, men hon sov. Stackare, inte meningen att väcka dig ^^. Sorry sweetheart! Men ska ringa senare sen igen!
Tog bort en fästing på Sötnosen förut med, stackare, han hade en en liten bit ovanför ögat. Hmm. Men han är så himla duktig och sitter still och lugnt kan jag ta bort den! Sen fick han lite godis eftersom han var så duktig =) Han ligger nu och sover bredvid mig i soffan på ett påslakan ja lagt ut åt honom  =)
Nae nu ska ja vänta på mamma och pappa så jag kan börja laga mat, ^^ de är och handlar det som behövs =)
See you later!

dec - 08!

 
. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0