28/7. o9 - Tisdag!

God morgon bloggen!
Tisdag idag då, klockan är strax efter 8, gick upp strax innan halv 8 och hoppade in i duschen direkt! Skönt! =) Nu ska jag klä på mig och sen blåsa håret och sätta upp det i en tofs och små fixa mig lite, jag menar, jag sminkar mig aldirg längre typ, bara ytterst lite varje gång isåfall =)

Ska iväg om cirka en timme, om inte mindre, så ska hinna äta frukost med mamma och pappa, pappa ligger fortfarandeo sover den sömntutan. hahaha. Aja, ska väcka honom snart!
Sen efter vi har varit med barnen idag ska jag träffa Petra, =) Skulle ses i veckan när hon kom hem ifrån öland och nu är hon hemma och jag åker ändå förbi stan så tänka ta två flugor i en smäll =) hihi. Ska nog försöka hitta nått i klädvägen med faktiskt =P är sugen på att shoppa nått fint =)
Men nu har jag inte tid att sitta här för tillfället, sorry ^^, Men kanske hinner uppdatera innan vi åker, men inte säkert. Annars hörs vi juh senare =)
See you later!


. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0