29/7. o9 - Onsdag!.

Nu gör vi så här Frida! Du hör av dig när du vaknar ;P du skrev i din blogg o som kommentar att jag skulle ringa när ja vaknar, men tror knappast att du är vaken kl 9 ;) mohahaha.. Sötnos är vad du är gumman, <3

Vaknade som sagt tidigt imorse, av att Montas kom in och hoppade i min säng och slickade mig i ansiktet. Åhh vad jag saknat dig killen =D Ska vara hudvakt till denna sötnos från idag till Torsdag eller Fredag! Men eftersom jag inte kommer vara hemma på Fredag (jag ska juh till LISEBERG med Frida, Micke, Chrille och Lillen =D) men nu ska jag äta frukost, men kommer tillbaka senare =)
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0