3/7.09 - Fredag!

Blev inget jobba idag, kan vara skönt att vara hemma med lite eftersom ja ska jobba helg och nästa vecka! Vaknade strax efetr 9 av att mamma kom in och pratade.. Sen somnade ja om i kanske max en timme, och sen har jag legat i sängen sen nu typ =) skönt. Sitter och käkar frukost nu - JORDGUBBAR. mums ^^, Dagen som följer blir lugn till en början, sen ska jag iväg ikväll, kan dock inte skicka i bloggen vart än. Det får ni veta när jag kommer hem eller imorgon beroende på när jag skriver efter kvällen då! Kommer bli as kul iallafall =) Måste vara klar när S kommer och hämtar mig sen bara. hehe. Hollo ska också komma någon gång under dagen med och kolla på min dator och kolla om den har krachat eller om det kanske går att fixa.. Hmm, Hoppas det går att fixa. Alla bilder på den har ja inte lagt in på min externa =/  hoppas hoppas hoppas! nae nu ska jag äta upp mina jordgubbar och göra nått! haha.
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0