6/7.09 - Måndag!.

Blir ett snabbt inlägg.. Pappa vill åka redan. Men vi ska till garaget innan och snacka lite med Martin, och kolla om Sparv och dom är nere. Men jag skiver mer när jag kommer hem ikväll. Kommer nog vara skapligt trött tror jag. haha =) Har ringt på en saab idag med från blocket. En 900 med en 16 ventilare. Han skulle sälja den till en idag eller imorrn, men om han inte fick den såld skulle han höra av sig till mig =) Hoppas inte den andra ska ha den.. För då jag har en motor till min Pärla, sen ett skal till att bygga bil av kanske, eller ta delar ifrån iallafall =) Nae nu tjatar pappa, ja måste byta om med och packa. haha.. Skynda Skynda !! =) Men ha en underbar dag alla, och så hörs vi sen igen!
See you later!


(Foto Frida Andersson)

. Puss då! - Survive,
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0