8/7.o9 - Onsdag!.

Gick bra som fan på jobbet idag med, hehe. Troligtvis sista dagen imorrn på tvätt. Sen har jag juh helgen på städ och sen helg vecka 30 på städ med. Annars har jag inget mer än så länge. Hoppas att de ringer och vill ha mer hjälp =).
På måndag ska jag träffa Alexandra när hon slutar jobbet och ta en fixa på P2. Underbart, <3 Hon messade mig på jobbet idag och frågade, sen ska vi o bada nån dag snart med. Är de varmt ute så blir det mitt första ute dopp, men är det piss väder drar vi nog till badhuset en sväng ^^, myspys! Glad att vi pratar mer igen gumman, och att vi börjar umgås mer och mer hoppas jag fortsätter. Saknar vår tid, det är en sak som är säker. <3 Hoppas ja kan följa med till Cypern, =D skulle vara så jäävla kul asså =D
Klockan är redan 23.40 och ska sova när som helst. Upp tidigt imorgon och ha tvättstugan, sen ner till garaget och lämna saker idag med och sen handla lite fika till jobbet tänkte jag ifall det blir sista dagen imorgon, kankse kanske kankse får jobba fredag med, men inte alls säkert så likabra att bjuda medans man vet att man är kvar liksom, lite försent annars ;P Nae fan, sova så man orkar med morgondagen med kanske, somnade 2 inatt så var kämpigt att gå upp imorse. hehe.. Skriver mer imorgon! =)
God natt, sov så gott!


(bildbrist på mammas dator. Får lägga in nya bilder där eftersom jag skriver blogg här med, haha)

. Puss då! - Survive,
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0