7/7.09 - Tisdag!.

Idag var det skapligt lugnt på jobbet, mycket lugnare än igår. Men tiden gick skapligt fort idag med faktiskt! =) Lagade faktiskt gylfen på ett för arbetsbyxor idag. Det var lite pilligt att sätta dit den nya och hålla på, men resultatet blev sjukt bra faktiskt. Det tyckte även hon jag jobbade med. Så det är juh alltid positivt! =) Imorgon är det lite mer att göra än idag, men på torsdag är det massor, som i måndags =) .
Alexandra messade mig idag på jobbet, så ringde henne när jag slutade, båda jobbade eftermiddag så skulle ringa när vi slutade. Så snackade vi lite så fråga hon mig en fråga som jag kunde säga nej till, Åka med henne, Linus, Rickard och kanske några till till CYPERN i höst =O Hur kul skulle inte det vara då, =D Men svarade att jag inte kunde svara på det än, Måste kolla hur mycket jag får nu när jag jobbar och sen måste jag kolla så det passar med skolan! Kan juh inte åka om det är massa grupparbeten eller praktik eller så. Men är det lugnt när de ska åka och jag har pengar så ska jag LÄTT med =D De skulle troligvit åka iväg i 2 veckor så hoppas verkligen jag kan åka med =D Blev hur glad som helst när hon ringde och ville att jag skulle med =) =D Och snart är det GREKLAND eller MALLORKA med! Shit vad jag längtar. =D
Men nu ska jag lägga mig strax, upp tidigt imorrn med. Blev väckt vid halv 9 imorse för vi skulle o handla och köra mamma till vigge och hämta en sak och så . Hörs imorgon ! (K)
Sov så gott, natt natt!

. Puss då! - Survive,
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0