10/7.o9 - Fredag!..

Blir inte mycket läsa i boken ikväll iallafall. Frida ringde och frågade om jag ville komma dit en sväng nu ikväll och de kan jag juh göra =) Kommer lite folk så kan vara kul att vara social en stund innan sängen! Har huvudvärk, så hoppas den försvinner snart.. hmm.. Aja.. ska väl byta om strax och så innan man ska iväg. Frida och Micke skulle hem ifrån hennes mamma snart och sen skulle de käka och så.. Så har lite tid på mig iallafall..  =)
Men skriver kanske senare eller så skriver jag imorgon efter stan med Alexandra! För drar som sagt direkt efter jobbet. Hoppas jag inte hittar för mycket i stan bara. haha. men men. Nu ska jag dricka min passoa som mamma gjort och sen klä om lite och så =)
See you later eller god natt!

. Puss då! - Survive,
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0