24/7.o9 - Fredag!.

Hallå igen bloggen!
Kom nyss ut ifrån duschen, fy faan vad skönt det var kan jag lova.. Väntar på Sami som kommer hit om en stund, ska hjälpa honom med lite anonser och så på blocket. Vet inte riktigt när han kommer, men får bli snart hoppas jag! Ska juh upp och jobba imorgon. Men men, märker! Sen jag skrev sist har jag fixat med lite allt möjligt, sen drog jag upp och käkade lite grillat och sallad och sen åkte jag hem och duschade typ direkt! Har huvudvärk, så skulle inte Sami komma ikväll skulle jag legat i min säng just nu! =) Nae fasen. vet inte vad jag ska skriva ärligt talat. Inte hänt så mycket så får väl avrunda lite nu! Finns på mobiler i ett par timmar till.
See you later!

 Brist på bilder, har juh som sagt en lånetelefon som har kass kamera, så blir nog inte så många nya bilder tills jag får tillbaka min, vilket blir cirka den 10 augusti.

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0