25/7.o9 - Lördag!.

Halllå alla bloggläsare!
Kom nyss hem ifrån O´lerarys, var himla trevligt och gott som faan! Var ett tag sen jag åt där och Chicken Thai. Är den godaste rätten som finns, 139 kr. Mums! =)  Jag hann inte skriva nått inlägg innan vi åkte, va tvungen att byta om o grejer först =) Men så kan det gå, här är lite bilder på det vi käkade:

Jag drack Ramlösa citron ^^

Och åt Chicken Thai ^^ MUMS, <3


Här är de andras mat som beställdes. Beas bild blev inte asså bra, men det är fahitas med lite olika tillbehöver som ost, guackamole eller hur det nu stavas och sen nått mer =P kollade inte så noga! Men ändå ^^.

Är lite trött nu efter maten och så, men ska nog ner till affären en sväng om en stund, ska köpta BonAqua silver päron =)  GottGott! Men får se när jag kommer iväg som sagt. hehe.

Nu är klockan snart halv 5 och mamma och pappa är på väg för att hämta skrutten . Martin (Min systerson för er som inte vet det) ska komma hit och vara hos oss över natten och imorgon =). Har inte träffat honom på över två veckor =O sjukt länge faktiskt. Vanligtvis träffar eller ser man honom iallafall minst några gånger i veckan :P


Sålde nästan alla mina böcker från första kursen till Eva förut, alla utan två stycken som jag själv ville ha kvar som jag tyckte var jävligt bra. Böckerna heter : Det sociala livet i skolan, som är skiven av R. Thornberg och den andra heter Genomskap och utanförskap som är skriven av Nilsen tror jag det var, inte säker! Så nu har jag lite pengar att köpa böcker för senare sen när jag vet vilka jag ska ha. Hoppas bara på att jag inte sålt böcker som jag själv behöver. hehe, men men, sånt som märks =) det vara så och hon inte anväder som för tillfället skulle jag självklart få låna dom av henne =) Nog snackat om det! hehe.
Om man skulle gå till affären medan men ändå har det i tankarna, annars kommer jag väl på det när det är för sent. Men men,
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0