20/7.o9 - Måndag!.

Heej =)
Har precis kommit ut ifrån en timme i duschen, snacka om skönt! Dagen som följer kommer bara vara lugn. Måste försöka bli frisk snart. Blir det inte bättre åker jag nog till läkarn imorgon och kollar om det är halsfluss. Men som tur är hjälper värktabletter skapligt i ett tag iallafall, så det är juh skönt =) Mamma och pappa kom nyss hem med, De har varit och åkt och hämtat ägg och så tog de med Martin samtidigt. Han pratar tydligen väldigt mycket nu, många ord som har uttalar rent, åhh söötnos. Han har varit hos sin farmor i en vecka och nu när jag är sjuk får jag inte träffa honom för det.. Saknar juh min lilla söta älskade systerson! Men så fort jag bli frisk ska ja träffa honom  ^^.
Nae nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och läsa lite. =) Men skriver mer senare sen =) .
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0