4/7.09 - Lördag!

IGÅR var det överaskningfest för Alexandra, <3 Det var det jag inte kunde skriva rakt ut igår, eftersom hon kan läsa bloggen liksom Helt underbart att se hennes min när hon kom i bilen och vi var cirka 15 st som stod och väntade på henne =D Shit var lyckat det var =D hehe. Love you gumman, <3 När hon hade kommit så öppnade på presenter och sen kom Aili (Alex mamma) ut med massa mat, kyckling, kött, hemmsgjord potatissallad, sallad, bröd, ost och massa gott. Aili är grym på att laga mat =) Åt lite och sen va de juh fest av allt. Satt och snackade under partytälten (eftersom de börajde regna) sen drack, lyssnade på musik och kastade jordnötter på varandra. haha.. Lenni som började. haha.. Tog inte så mycket kort igår faktiskt. Skulle få lite av Amanda sen med men tog lite. Se nedan! Vid halv 12 så skulle alla dra ut, och då drog jag hem. Fick skjuts av Aili för hon ville inte att jag skulle gå själv, så snäll så =) Dogge var juh på ettan igår, hehe. Många skulle dit, men eftersom jag jobbade idag så ville jag inte gå ut, skulle bli så sent då! Men det avr en grymt lyckad kväll, tack alla som var där  <3

Johanna, Alexandra, Amanda & Hanna =)

Rickards rygg, Linus och Lenni, Jocke som dricker cider =P

Micke ville inte vara med, Burba och Jakob =D

Linus och Alexandra, Kärleksparet =) <3

Johnny och Lenni =)

Så såg jag ut igår.

Jag och Jocke =D

Johanna och Jag =D

Lite blandat folk =)

Avslutar med en liten flummis bild på Jocke =D

Imorse vaknade jag av klockan som ringde klockan 7. Var ganska pigg faktiskt, käkade lite kräm och sen drog jag till jobbet. När jag kom dit drog jag kortet för att komma in i byggnaden jag byter om i, då fick jag röd gubbe men det gick att komma in ändå, tänkte inte mer på det. Men när jag kom ut igen tänkte jag att jag skulle prova igen, då kom jag inte in =O så antagligen så hade dörren varit lite halvöppen eller nått. Men drog jag iväg och jobbade på det varmaste stället på hela luvata och sapa kan jag tänka mgi, Fikap.. När jag var klar var jag as varm och skulle o byta om och dra hem, men sen kom jag på att jag inte kom in, så drog till pappa där han jobbade och pratade med honom om han kanske kunde komma in, men det gjorde han inte. Men sen kom jag på att jag kunde prova med nyckeln så pappa och jag tog golfbilen och körde dit för att testa, men det gick inte.. Hmm.. Så ringde Bitte, men inget svar. Ringde igen, inget svar och sen ringde jag Jaana, inget svar.. Tänkte bara shiiit vad jag ska göra, min plånbok och mina nycklar och allt är juh där inne. Så föjlde med Pappa tillbaka till hans jobb och sen kom vi på att vi skulle ringa en annan som var på semester, känner dom privat med, mest mamma och pappa såklart men ändå. Så Agneta kom och öppade åt mig. TAACK! Så jag tog hem alla mina kläder och skor och allt så jag slipper samma sak imorgon. Sen ringde Bitte för en stund sen och jag förklarade hur det var och så. Så bestämmde att jag inte stämplar imorgon utan att jag skriver upp tiden jag jobbar imorgon så fixar hon det =) Nu ska jag diska och städa toaletterna här hemma och sen småfixa lite innan pappa kommer hem som jobbar tolvtimmars i helgen och mamma som är i Tyskland med min kusin kommer hem! Tror kanske att Jessi kommer med hem och stannar över natten.
See you later!

. Puss då! - Survive,
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0