28/7. o9 - Tisdag!....

Hallå!
Mamma har gjort rabarbersjpaj, så va tvungen att smaka lite =) inte så förtjust i paj, men mammas är faktiskt god för det mesta! Men kan inte äta för mycket, för såå gott är det inte =) . Inte min favorit! Men dricker däremot min favorit till pajen, RAMLÖSA MANGO! =D så jäävla gott ^^. Har ni inte provat den, gör det! Muuma =)
Frida svarar inte när jag ringer, dock är min lånetelefon helt sjuk, så kommer inte fram när jag ringer heller. Men har kommit fram en gång och då svarade hon inte. Hatar mobiltelefoner. Har "fått" mess av Robban flera gånger de senaste dagarna som inte kommer fram, så kan jag inte ringa ibland heller, hmm. Blir sur på riktigt alltså! Längtar tills den 11 aug då jag får tillbaka min mobil igen! Saknar den sjukt mycket.

Just nu sitter jag och lyssnar på en skiva jag brände ut när jag pratade mycket med Patric. En rallykille! Jag gjorde dock bort mig pga. en viss annan person. Men nu har vi äntligen börjar prata igen och det känns så jävla underbart! Saknat honom så det inte finns ord för det! Ledsen för att det blev som det blev, men glad att det är på bättringsvägar igen! Saknat dig Patric!

Nu kom Frida in på msn så nu pratar jag med henne där istället för i telefon =D haha.. bra at man får tag i den lilla tösen iallafall, tro fasen att hon hade mobilen hemma när man försöker få tag i henne ;P Frida lilla. haha =D Nee skojja, älskar dig ändå =D <3
Nu ska jag skriva med henne på msn och snacka lite med mamma och pappa lite =)
See you later!

BTW, Väldigt dåligt med kommentarer tycker jag. HMM! Skärpning! =D

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0