6/7.09 - Måndag!..

Shit, nu har det gått två timmar sen jag slutade jobbet och jag är sjukt trött nu. När jag slutade var jag inte alls trött, men efter att man sätte sig och tog de lugnt blev ja as trött =) haha.. Har varit fullt upp, och då menar ja fullt upp på jobbet idag. Har suttit ner medans vi drack kaffe vid halv 4 tiden, sen middagen vid 18.30 kanske, sen kaffe igen vid 8. hehe. Sen har jag stått och jobbat för fullt. Känns i fötterna kan jag juh säga ^^, men det är det värt.. Imorgon är det samma sak igen, fast det är inte lika mycket att göra då, så kommer bli att bland annat sitta och laga massa kläder och så imorgon.. Blir att gå upp skapligt imorgon med, blir väl att sätta klockan på halv 10 som jag gjorde idag.. Men får väl se om min pappa kommer och väcker mig innan, ingen som vet, men det är för att om det är skapligt väder ska vi ner till garaget och damsuga up bilarna och kanske bättringsmåla dom till nästa vecka. hehe =P ska ta kort på 99an jag ska åka i och lägga ut, Chrille ville se den så ska fixa de åt honom, sen vill ja även ha bild på den själv =D
Nae fan, Sova! Hehe.. Sov så gott alla där ute =)

Nattinatt!


. Puss då! - Survive,
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0