11/6.09 - Torsdag!

Godmorgon och snark..
shiit trött man kan vara då.. somnade strax efter 12 igår/natt, inte alls sent.. men vaknade nu för 15 min sen o kl är liksomsnart  13. =O fattar inte att ja sov så länge. hehe.. kanske behövdes.. sov i min säng för första gången sen i lördags.. =P kankse va de som gjorde att ja sov extra länge.. ÄLSKAR MIN SÄNG =D. haha.. Aja.. nu blirre att kanske käka lite frukost.. får se om ja hittar nått gått. sugen på vanilj yogurt.. men tror inte vi har de hemma.. Hmm.. men ska kolla.. annars får de bli nått annat.. Idag händer de inte så mkt va ja vet om, ska kolla film iallafall.. blev ingen igår, blev fotboll och så istället =) shiit vilka chanser Sverige hade då, blev 4-0 till Sverige mot Malta, men kunde lika gärna blivit en hel del fler mål för sverge =)
Jajust de.. fick skattepengarna i tisdags med.. fasen blev lite överaskad, hade fått för mig att jag skulle få 3400, men fick 4300.. så nu blirre mer pengar till sommaraktiviteter och även kanske till Grekland, får se =) Pratade med Johan, han ja ska åka med och det kanske blir vecka 35, men vi får se.. Skolan har börjat då så hoppas det inte blir konstigt.. hmm. Aja..
Längtar som faaaaaaaaaaan till att vi ska åka iallafall =)

Imorrn åker mamma och pappa till Tyskland, kommer hem på lördag kväll.. Först funderade jag på att kolla om ja kanske skulle ha en liten fest, men sen kom ja på att det är juh student på lördag, ska kolla när några speciella springer ut. =) kul för dom, fasten det är ett år sen jag tog studenten.. Tiden går så jävla fort, har redan gått 1 år av 4 på lärarutbildningen på universitetet. =S
Att tiden går så fort skrämmer mig ärligt talat..
Det kännes som allt bara kommer springa förbi en.. Men man får väl göra det bästa av allt,
leva livet =)

Nae nu fick ja mess och telefonen ligger i sängen så blir att hoppa dit och sen till köket och sen soffan i vardagsrummet =) finns alltid på mobilen, bara att ringa eller messa =)



. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Emma

jag har nog sett den fem ggr nu, fick den "riktiga" dvd´n igår. Har läst böckerna med, är inne på andra omgången. Och så har jag lyssnat på dom på engelska... beroende?? Jag? Nej, inte alls!

2009-06-11 @ 19:13:31
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0