13/6.09 - Lördag!..

Dagen har varit väldigt seg, kom juh aldrig iväg till utspringet så satte mig och kollade på en film.. Efter de satte jag mig vid daten en sväng igen och skrev lite med folk. Drog sedan till Burba en sväng och hälsade på lite, va trevligt.. de skulle festa ikväll och sen dra ut.. va där en stund sen drog jag hem och lagade mat och käka, sen efter de kom Emma en sväng och vi mötte Frida. Följde sen med Frida hem och satt och snackade en stund och packade iordning alla mina saker sen igår och sen drog jag hem igen.. Har diskat och grejat lite.. Mamma och pappa kommer hem typ inom en timme, funderar på en dusch, men kanske blir imorrn bitti när jag vaknar istället.. Blir nog en film nu istället.. =)

seg som ett troll med huvudvärk idag =/
Inge kul alls faktsikt! Jag är inte bakis som vissa andra jag var med igår iallafall. =P
Jag är bara seg och huvudvärk, tror ja fått för lite sömn de senaste dagarna och att det var därför ja hade sån jäkla huvudvärk igår.. men men.. blir en tidig kväll ikväll tror ja.. Försöka komma upp skapligt imorrn!

Filmdax!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0