13/6.09 - Lördag!

shiit känner mig inte alls som en bra person idag.. Dagen började bra, not.. Vaknade 8 för att boka mamma och bea på vattengympan, gick och la mig igen. Vaknade vid halv 11 när Jocke hade stallt klockan för att gå hem och duscha och fixa inför utspringet han också skulle ner på. Jag tänkte ja kan ligga kvar i en halv timme och sen gå upp, men glömde sätta klockan så vaknade 12.25 =O 5 min innan utspringet.. Ringde kusinen och skulle kolla om han va ute med bilen, men ingen va de.. så skulle aldrig hinna ner.. så missade allt =(
SORRY!!!!!!
Det var absolut inte meningen.. Men ska hem till Johan och dom imorrn när mamma och pappa är hemma och fira honom då! Känner mig as taskig mot Johan, Emelie och Sara =(..

Nae faan! Usch!..



Nae nu ska ja sätta mig och kolla film tror jag!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0