18/6.09 - Torsdag! del 2

jahopp då är kl redan över 19.40.. dagarna går sjukt hårt.. hmm.. men har hunnit med ganska mkt.. Jag gick upp och kollade på Green streets hooligans som ja skrev förut, sen blev kl massor och kusin kom när ja höll på att fixa iordning mig och dunkade musik.. sen kom kusin och hämtade lite öl till imorrn och sen drog jag upp till Petra och Pirjo.. Jocke och Fanny stod utanför och väntade på mig.. Petra blev glad över sina presenter hon fick av oss, speciellt jätte bananen som är uppblåsbar som är till vattnet. hehe.. lite småkul =) sen fikade vi och Pirjo hade gjort en jätte god kaka, paj aktigt med banan och grädde och nått mer, ballerinapaj eller nått hette de.. himlans gott, men gick bara att äta en liten bit. =P Jag pratade med Pirjo om lite allt möjligt, vi bestämmde oss för att ta en kaffe nån dag.. saknar henne =) Det är mitt ex mamma alltså, så vi träffas juh inte alls nu för tiden typ.. vilket är synd, har haft himla många roliga stunder med henne =)..

Nu ligger jag i min säng och har läst lite bloggar och så.. ska snart ut och umgås och vara social med dom andra här hemma.. ska måla naglarna med ^^, de blir svarta =)

men uppdaterar kanske lite senare igen, om de finns nått att skriva vill säga =D


Jag och födelsedagsbarnet för lite mer en ett år sen!

------------------------------------------------------------------------------------------------------

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0