19/6.09 - Fredag! Midsommar ♥

Hej och god morgon. shiit vilken natt.. trodde den aldrig skulle gå över.. låg och läste en bok som heter En blomma i afrikas öken. Sen kände jag mig trött och slog ihop boken efter bara nått kapitel och tänkte sova. Men icke! Klockan var halv 1 och låg och vred och vände på mig och klockan gick.. sen kollade jag på klockan igen och då var klockan halv 3 och jag tänkte shiiiiiiit.. jag måste sova, hur ska ja orka morgondagen om ja inte sover nått.. sen blev klockan 3 sen minns ja inge mer.. vet att jag låg och vred och vände på mig ett par gånger till, men sen va de inte så mkt mer vad jag minns.. aja.. imorse blev jag väckt några gånger när mamma och pappa kom in, men somnade om varje gång.. Så nu blev jag väckt av mammas kusin Johan som kom hit för en liten stund sen.. Så tänkte lika bra att gå upp så satte på datan och satte på min låt och sen nu skriver ja ett inlägg. Kommer nog inte bli så mkt inlägg idag, kommer ha fullt upp med annat.. Men ett och annat kanske slinker in ^^,  ska upp och käka frukost snart, sen duscha =) sen får ja se vad som händer. hehe..

Idag är det Midsommar, mkt att göra som sagt..
Men tror på en underbar dag, ♥

See You Later! ♥



Tycker solen kan komma snart så jag kan bättra på min solbränna!! hmm..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

. P
uss då! - Survive, ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0