20/6.09 - Lördag! ♥ FEST ♥

Det blir att festa med BästaVän, Micke och Sofie mfl.. ♥
Ska bli himlans skoj faktiskt.. Idag ska jag INTE ha huvudvärk. Det var Sofies krav, annars fick jag inte komma. haha =D Inte så jäkla lätt, men eftersom ja fick de igår så kan ja inte få de idag, då blir jag tokig på riktiogt.. Men sov juh bra inatt så det är nog förhoppningsvis ingen fara.. hmm =P Fast nu ska ja dra till Netto och köpa 2 eller 3 Husler till min Jäger =D Fy faan va gott det ska bli.. Har 3 Husler redan, men kan juh hända att man vill ha fler än 3 =P Nae bäst att gå innan kl blir för mkt.......... FUCK! Märkte nu att klockan är 18.25 =S Det stänger 18.00 =O.. Jävlar! haha.. aja. Får dricka mina 3 Jäger/Redbull sen får ja ta cider. hehe =P Men ska iallafall och köpa tuggumi på filmis, tuggumi är ett MÅSTE =D

Old pic, sen december. Från pappas 55 års fest!


. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0