20/6.09 - Lördag!

jahopp.. då har typ nästan hela eftermiddagen gått.. inte gjort så mkt.. väntar på att mamma ska höra av sig från sjukan så jag vet om vi ska iväg och grilla ikväll eller inte.. Annars är jag bjuden på fest ikväll. Så blirre inget grilla så ska ja fråga om man fortfarande får komma =) hehe. Lovade juh Hollo att komma o grilla igår, annars hade ja tackat nej till grillningen och hej till festen.. =P hehe.. Alltid lika trevligt att umgås med Bästavän, Micke och Sofie =) vet juh inte vilka mer som kommer men ändå. Med dom är det aldrig tråkigt =) sist va de lite tråkigt, men det var juh för att jag låg i Fridas och Mickes säng med världens huvudvärk så.. men aldrig annars! Men får väl se vad som händer under kvällens gång.!

Hoppas det inte är nått alvarligt med mamms bara.. =( Nae nu ska jag gå och fixa iordning mig lite,  för vilket det än blir vill man juh se lite bra ut iallafall ^^, hehe.. men hör av mig senare sen, angående grill eller fest och lite annat smått o gott kanske!

See you later!



. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0