21/6.09 - Söndag!

Shiit vilken kväll de va igår =) hade skit skoj! =) det var ett par stycken uppe hos Sofie, det var bland annat, Sofie, Frida, Micke, ja, Lilleman, Ida, Fia, Andreas, Elin, Jonas,  mfl.. Även Jossan och Sofia kom en sväng med. Men de åkte efter ett tag. Sen framåt 1 tiden blev ja så jävla  trött så Jocke och Petra hämtade mig, så vi åkte runt lite. Sen fick vi idén om att åka till Leons och käka.. så Åkte hem och hämtade plånboken och åkte.. Men när vi kom fram va de stängt =O faan va arg ja blev.. Men käkade på MC Donken istället.. Det var öppet. hehe.. sen åkte vi hem, lämnade av Petra, så åkte jag och Jocke hem till honom. Sov där inatt ! Sen åkte jag hem strax innan två och käka och Jocke skulle med Toffe och hämta hans bil.. Nu sitter jag här en stund.. ska nog kanske vila snart .. Är seg från igår. hehe.. Men sen blirre att dra till Jocke igen troligtvis.. Vi pratade om att ses iallafall =) .. Men nu ska ja lägga mig i sängen en stund samtidigt som jag laddar mobilen lite, inte så mkt batteri kvar såg ja.. Så lika bra, så gör de inget som ja somnar en liten stund =P hehe..

See you later!




. P
uss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: F

Du mådde ju inte bra o ville hem o sova! Men men, då vet ja vad som duger åt dig o inte! då behöver du inte höra av dig något mer! HEj

2009-06-21 @ 19:53:41
URL: http://imdoublenature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0