26/6.09 - Fredag!..

SItter hos Sofie nu.. Lille sötnosen Milton sover som en liten stock =)
Va juh i stan idag, hittade en hel del bra saker faktiskt.. Skulle kunna köpa hur mycket som helst men tyckte lite synd om papps som satt och väntade på en bänk utanför alla affärer.. Han hatar att gå i affärer så =P Men han köpte faktiskt ett par shorts på dressman så han kom hem med nått iallafall.. Inte asså så vanligt som att ja o mamma kommer hem med saker. hehe. Jag köpte ett par shorts, två par skor, en tröja, en tjocktröja, lite olika smycken som örhängen och ett armband, ett hårband, ett par leggjeans som är som jeans som tillochmed har bakfickor, hehe. Tar kort på det imorrn och lägger ut. Mamma och pappa tog med det hem så jag slapp ta med det hit och sen bära hem det imorgon när jag ska hem! Jag vet inte vad jag ska hitta på för skojs nu eftersom lillgossen sover, men ska kolla lite på internet och läsa mina dagliga bloggar jag läser och så. Sen får jag se. Kanske kollar om det finns nått skoj på tv med =)
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0