29/6.09 - Måndag!

Shit vad veckorna går snabbt egentligen. jäkla tjat om det av mig känner jag, men det är fan redan vecka 27? Tider går så fortr så man knappt hinner med. Men men nu sitter jag på youtube och lyssnar på gammal musik som man lyssnade på för ett antal år sen ^^. haha. as skoj!  Tur att jag är ensam hemma, för tyst är jag inte heller. Haha. Just nu Shebang - Crash! Na na-na na-na na na-na na-na ah You know, you're gonna crash! Aja, det blev inte att jag skulle vara barnvakt ikväll, mamma ringde och väckte mig halv 10 och frågade om jag ville med och åka kristinabåten och käka middag och grejer. Och det skulle jag gjort från förts abörjan, men biljetterna va slut, så ringde nån pappa nu imorse och sa att det fanns en biljett ledig, så jag fick den ^^, Bea skulle ta Martin istället. Så har sis, Åsa, gjort hemmagjord sushi åt mig, åhh shiit vad gott det är kan jag lova =) MUMS!
Idag
gick jag upp tidigt.. Mamma ringde som sagt vid halv 10, sen ringde hon igen efter några minuter, sen ringde Åsa några minuter efter det så då sket jag i att ligga kvar i sängen fan, blev pigg, trots att jag somnade efter 3 i natt! Men det har gått bra hittills. Ska strax ställa mig och laga lite mat faktiskt.. Nu lyssnar jag på - Tracy Chapman - The Promise!  Den låten är så grymt bra! =) Lite sorglig men fantastisk! Får en del minnen av denna låt, den är lite speciell för mig. Nae nu ska ja inte babbla på så mycket, bara kolla inlägget igår hur långt det blev. hehe. MEn skriver mer senare sen. Nu blir det bacon, spagetti och ostsås =)
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0