29/6.09 - Måndag! (02.20)

Har spenderat min kväll genom att vänta på mamma så vi kunde käka, hon kom strax efter 8 tiden så käkade en ostsnitzel sen gick jag iväg! Jag och Frida bestämde oss tidigare under dagen att vi skulle ses och prata om det som hänt och vad det ledde till, bruten vänskap. Men när jag kom till henne kände både hon och jag att det kändes som vanligt, att vi inte hade bråkat eller nått.. Vi pratade om allt som hänt och redde ut allt. Vi bad varandra om ursäkt och sen pratade vi rent allmänt med varandra. Känns skönt som faan faktiskt, eftersom Frida betyder nått så grymt mycket för mig. Utan henne känns det tomt, så enkelt är det! Kanske inte kommer bli som det brukade vara, inte riktigt än iallafall. Men idag var en mycket bra start, så får vi se hur det går. Vi har iallafall bestämt att vi fortfarande ska åka på kryssningen snart som vi pratat om länge, vi ska få ihop ett gäng som kan åka, tillexempel Jag, Frida, Micke, Petter och så vidare, kommer inte ihåg vilka hon och Micke hade planerat. hehe. Det hade suttit på kryssningen dom var på och planerat vilka de kunde dra med, och jag var en av dom trots allt. Men det ska bli skoj som faan att åka och vilka som föjler med är sånt som märks! =)
En nästan hellyckad dag idag känner jag. Bara en sak som inte vad speciellt roligt, Men det är ditt liv och dina beslut.. Du har gjort dit val. Så enkelt var det! Vet inte ens om du läser detta, men jaa skit samma. Gör du det så vet du att det är dig jag skriver om! Vi är vänner och kommer fortsätta vara det och det vet du med!
Nae jag ska faan sova nu. Klockan är massor och imorgon, (eller idag blir det ju eftersom klockan är efter 2) så ska jag vara barnvakt åt min älskade systerson Martin! Sis och Johan jobbar och mamma och pappa ska iväg med kristinabåten på kvällen så ska vara barnvakt hos dom med den sötaste,♥ Nattnatt, sov så gott. Hörs imorgon!
See you later!


. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0