2/3.09 - Måndag del 2.

Helt underbart med vattengympa = ) hihi.
Ringde min vägledare på praktiken innan jag drog till Medley. Förklarade som de var att jag inte var på praktiken pga av att min mormor gått bort, att jag ringde min andra vägledare för hon jag brukar ringa var i fjällen! Hon förstod och vi kom fram tilll att jag ska ta igen nu på Fredag så jag kan göra klart min uppgift.. Är ledig på onsdag men då ör de studiedag så kan inte ta igen då.. Känns skönt att veta att jag har en tid till det.
Sen uppsatsen kommer bli as bra som de känns =) har gått bra att jobba idag och imorrn ska vi fortsätta och resten av veckan typ =)

Kvällen kommer bli lugn =) ska bli skönt =)



.  Puss ♥
Mathilda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0