7/3.09 - Lördag!

Idag har jag Ester och Nathali skrivit på uppsatsen..  Nu har vi slutsaten och diskussionen kvar.. känns skönt =)

Vaknade 7.45 imorse med huvudvärk. Gick på toa och sen la mig igen. Vaknade vid 9 och hade spränghuvudvärk.. jobbigt som faan. Har haft huvudvärk sen dess.. =(

Idag började mamma, kicki och bittan rensa i mormors lägenhet.. Grymt jobbigt för mamma och dom.. När mamma och kicki och anders (min kusin, kickis son) kom hem hit hade mamma med sig en Johnny Cash skiva till mig som var mormors.. Sen hade mamma ett pjamas med sig som inte ens var använt som mamma skulle ta, det luktade mormor om det.. Så fort jag kände doften började jag gråta.
Saknaden är så stor. JAG ÄLSKAR DIG MORMOR, <3 R.I.P!

Nae nu blir det snart att lägga sig och sova. ska till Nathali imorrn vid 11 tiden. Så måste sova ett par timmar. Sov ioförsig förut i soffan medans barnen kollade på tv.. Ganska skönt =) hehe..
Träffade bästa vän idag med en liten stund, underbart, <3
Ska träffa henne imorrn med =) hihi..
BIG LOVE TO MY GIRL, <3



.  Puss ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0