8/3.09 - Söndag!

Idag blirre plugga hos Nathali med henne och Ester såklart.. Ska försöka bli klara med uppsaten idag! De kommer utanför mig strax efter 11 så går vi tillsammans hem till hennes föräldrars hus och pluggar där =) Ska bli trevligt.. Hoppas det går bra och att jag är lite mer pigg än igår.. Har ingen huvudvärk idag iallafall, eller joo, men inte lika stark så det är as skönt =)

Efter pluggandet går jag förbi Bästavän och Micke och deras nya lägenhet och hälsar på =) Ska bli underbart att träffa Bästavän igen =) Blev juh bara en snabbis igår =P
Ska bli myspys.!! hihi. Sen vet man juh aldrig när man kommer där ifrån. ska juh ioförsig käka nån gång så får se hur det blir.. sånt som märks under dagen som sagt..

Nae nu måste jag stänga ner datan och koppla in den i matsalsrummet och skriva ut den andra gruppens uppsats så vi kanske kan börja med deras opponering om det finns tid..

Nu kom sötaste Martin med =) Så ska mya med honom en liten stund innan Ester och Nathali ringer =)



.  Puss ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0