16/5.09 - Lördag!

shit ja skäms att jag inte skriver på länge, sitter vid datan varje dag, men inte faan blir det att slänga in ett litet inlägg =/ dåligt av mig. hehe ^^, men men .
Imorrn är det dags att köra igen, har längtat som fan! Startnummer 111 =)  skoj skoj skoj skoj skoj skoj =D

idag har jag varit i garaget och lastat och fixat med bilarna.. När vi skulle åka hem hörde pappa att det knackade om personbilen, så vi åkte in på ststoil och kollade, då hade vi en stor skruv i framdäcket.. åkte tillbaka till garaget och bytte däck.. Tur att vi upptäckte det ikväll så vi inte hade kommit till motorvägen i 90, med min saab på kärran och fått punka... kan sluta illa då! Tur tur att pappa har hörsel =P ..

Igår var en helt underbar kväll, träffade några tjejer från gamla klassen och käkade pizza och spelade spel och snackade som faan om allt och ingenting och hade allmänt roligt..  Det var jag, Emma R (som vi var hos), Anna, Jessi, Sandra, Emelie och Becca och Malin.. Malin var inte med och spelade spel och så, hon var tungen att dra, men faan det måste vi göra om tjejer =D <3

Ehh kan inte skiva om allt som hänt sen ja skrev sist.. måste faan bli bättre på att skiva! =)
Nae nu ska ja lägga mig.. ska upp halv 5 imorrn! =P  Vadå sova i bilen ? =O hahaha. =D


Pärlan kommer ut imorrn igen =) stått still sen den 3 maj.. illa illa =P



.  Puss - Survive, ♥
Mathilda


Kommentarer
Postat av: Emelie

ja fy fan va kul det var!! Det får inte dröja så lång tid tills nästa gång vi ses bara!! Måste ske snart igen!! :) puss!

2009-05-16 @ 22:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0